![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjKt6H85dTwK8mq3idMKzfzFKf5ewmmoQkeBUlP-pbAz3Nv3Ns3vmm6dk5VKoR9gZYSP6mlBDr8bxfLccH5Mjzr6hcyDVrssmJCLiXLs8Q5GzaNzbrXx0q2TRz_PuT3HwbqhtItKAwUznPf/s320/c01b2f6440c6351ce5d55769e1f1edbc453710433%255B1%255D.gif)
Předchozí Pravidla zakazovala jakékoliv smysluplné a logické využití velké (851×315 v tuto chvíli) fotografie v záhlaví. V nových Pravidlech jsou skoro všechna omezení pryč.
Facebook ustoupil a fotka v záhlaví může obsahovat „Call to Action“, upozornění na Like/Líbí, nabídky zboží, cenové informace či adresy.
Dál samozřejmě platí to, že obrázek nesmí být zavádějící a nesmí porušovat něčí práva. Stále nesmíte vybízet k tomu, aby lidé vaši fotku v záhlaví použili pro svou osobní Timeline. A jediným omezením je, že fotka nesmí obsahovat více než 20 % textu.
Celý článek je k přečtení na
lupa.cz
Žádné komentáře:
Okomentovat